Bröllop

En av mina bästa kompisar ska gifta sig om ca ett år och jag och en till gemensam vän ska vara brudtärnor. Känns fint,vuxet och helt rätt samtidigt som det känns jobbigt. Borde inte kännas så men det gör det av flera anledningar, varav en av dem är träning. Bruden själv har absolut inga krav på att vi brudtärnor ska se ut som gudinnor på hennes bröllop men vi har det. Känns som om hon förtjänar det. Jag menar finns det någonsin en bättre anledning att bli sitt vackraste jag än till en av sina närmaste vänners stora dag?! Nej, tror väl inte det!

Det betyder att det närmaste året kommer att vara fyllt av träning,träning och återigen träning. Släng med en hel del banting och annat skönhetsmojs så får ni en bättre bild. Det är med andra ord en väldigt ytlig tid jag har framför mig. Därav denna blogg, där jag kan dela med mig av alla guldkorn och genvägar som jag hittar på vägen. Ytlig och icke perfektionistiskt skönhetskåseri i sin renaste form....välkommna!

Kommentarer
Postat av: Natacha

Mysigt me bröllop:)

2009-09-05 @ 17:23:49
URL: http://zatacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0